Voordelen van Offective

Voor iedere onderneming en voor ieder bedrijf is het van wezenlijk belang: facturen maken. Als er geen facturen worden gemaakt, dan zijn er geen inkomsten. Open deur, maar vaak zijn de facturen wel het ondergeschoven kindje van de bedrijfsadministratie. Het is geen heel leuk werk en al helemaal niet de core business van een gemiddelde ondernemer. Voor de meeste ondernemers en bedrijven is de facturatie een noodzakelijk kwaad, dat vooral niet teveel tijd mag kosten. Tegelijk is het belangrijk om deze administratie goed op orde te hebben, zowel voor jezelf als ondernemer, als voor bijvoorbeeld de belastingdienst. Het is een belangrijk onderdeel van de bedrijfsadministratie in het geheel.

Het zou dus best heel handig zijn, als er software is die zich daar op richt. Bij Offective hebben ze facturatie software ontwikkeld, om het u gemakkelijk te maken. Je wilt je immers bezig houden met ondernemen en niet meer dan nodig met de bedrijfsadministratie.

Hieronder zetten we een aantal voordelen op een rijtje van de facturatie software van Offective.

Digitaal en online

Alles bij Offective en in hun (facturatie) software gebeurt online. Dat betekent onder andere dat je werkt vanuit de cloud. Daardoor is het mogelijk om zelfs terwijl je in de file staat, nog even snel het een en ander bij te werken. Je hebt niet meer per se je eigen laptop nodig op kantoor, maar je kunt overal vandaan bij je factuuradministratie.

Een ander voordeel hiervan is dat er landelijk een trend zichtbaar is, waarin de bedrijfsadministratie steeds meer digitaal wordt. Facturen die digitaal gemaakt en verstuurd worden, zijn makkelijker te verwerken voor de meeste bedrijven, dan de gehele papiermolen van een ouderwetse bedrijfsadministratie.

Aanmaningen

Er zijn weinig dingen zo vervelend voor ondernemers dan klanten die niet op tijd betalen. Aanmaningen versturen hoort er tegelijk bij, in de praktijk komt het immers vaak voor dat klanten hun factuur vergeten te verwerken. Met de facturatie software van Offective kunt u echter met één druk op de knop betalingsherinneringen versturen. Daarnaast heb je een goed overzicht in de openstaande facturen en van welke facturen de ‘houdbaarheidsdatum’ is verstreken. Dus geen gerommel en gezoek in ordners of postbakjes, op zoek naar openstaande posten. Gewoon even kijken in de facturatie software van Offective.

Terugkerende posten

Het kan natuurlijk heel goed zijn, dat je regelmatig of periodiek facturen naar klanten moet versturen. Ze hebben een bepaald abonnement of maken standaard gebruik van een bepaalde dienst. Dan is het helemaal handig, dat je facturen ook kunt instellen als ‘periodiek’. Dan worden nieuwe facturen automatisch verstuurd op het moment dat de ‘periode’ weer is verstreken.

Nog niet overtuigd? Probeer de facturatie software dan eerst dertig dagen gratis uit!

Reageren niet mogelijk.

 
X

Eenvoudig en snel proberen

Ervaar Offective voorraadbeheer zelf met een proefaccount van 30 dagen. Na registratie ontvangt u direct een e-mail met de logingegevens. Dit is geheel vrijblijvend en uw account wordt niet automatisch verlengt.

Aanmelden